BLOGI

3+1 syytä, miksi et myy valmennuksiasi Instagramissa

Saat hyvää palautetta valmennuksistasi tai verkkokursseistasi mutta niiden myyminen Instagramissa ei ota onnistuakseen? Kasasin tähän blogipostaukseen 4 syytä, miksi valmennuksesi eivät myy Instagramissa. Viimeinen näistä on tärkein, joten lue postaus loppuun saakka. Yleisö ei näe ja kuule sua tarpeeksi usein Olet varmasti kuullut sanaparin “säännöllinen sisältö” jo useampaan otteeseen. Mutta jos yleisö ei näe ja […]

3 merkkiä, että sinunkin pitäisi siirtyä Instagramin ammattimaiseen tekemiseen

Yrittäjänä tai vaikuttajana sulla on melko vahva syy, miksi käytät Instagramia. Mun veikkaus on, että haluat saada näkyvyyttä itsellesi. Haluat ehkä myydä omaa osaamistasi palvelujen tai verkkokurssien muodossa. Tai sitten haluat tehdä kaupallisia yhteistöitä. Kumpi tahansa näistä onkaan sun tavoite, selvää on, että tarkoitus on käyttää Instagramia tuomaan lisää euroja. Ehkä oot jo jonkin aikaa noudattanut […]

Lisää lukijoita blogiin – 3 vinkkiä blogin kävijämäärän kasvattamiseen

Haluat tuloja blogisi kautta, mutta jotta saisit kaupallisia yhteistöitä, asiakkaita tai myyntiä tarvitset lisää lukijoita blogiin, eikö? Kasasin tähän blogipostaukseen kolme erillaista tapaa kasvattaa blogisi lukijamäärää, jotta saisi lisää näkyvyyttä aiheellesi.

4 syytä miksi Instagramin seuraajamäärän kasvattaminen epäonnistuu ja miten selvitä siitä!

Tähän mennessä olen kouluttanut satoja yrittäjiä menestymään Instagramissa ja huomannut, että on neljä jatkuvasti toistuvaa syytä, jotka johtavat Instagramin seuraajamäärän kasvun epäonnistumiseen. Nämä syyt eivät välttämättä ole isoja, mutta ne aiheuttavat sen, että seuraajamäärä jumahtaa paikoilleen tai pahimmillaan jopa kääntyy laskuun. Jos haluat välttää nämä isot sudenkuopat, jatka lukemista ja tiedät millaisilla toimilla vältät nämä […]

Miten pääsin yli Instagramin jumittavan seuraajamäärän aiheuttamasta turhautumisesta

Totuus on, että suurin turhautumiseni Instagramin kanssa on liittynyt seuraajamäärän kasvuun. Tai siis oikeastaan sen kasvun pysähtymiseen. Aina puhutaan siinä, että seuraajamäärällä ei ole merkitystä. Ja näinhän sanon itsekin.

Scroll to top