Yleistä verkkokaupasta
Verkkokaupan tuotteita myy Somelemon / Kaaos Consulting Oy, y-tunnus 3096823-1. Myymme digitaalisia tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen ja EU-alueelle. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen muutoksiin.
Tilaaminen
Tuotteet tilataan Holvi-verkkokauppa-alustan kautta.
Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta ja tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää toimivan sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.
Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Tilaus- ja maksuvahvistus
Lähetämme oston jälkeen sähköpostiisi tilausvahvistuksen, josta näet:
- Tilautut tuotteet
- Laskun loppusumman
- Veroerittelyn
- Maksutavat
Verkkokaupan tuottaa Holvi Payment Services Ltd, maksamalla verkkokaupan kautta hyväksyt heidän ehdot. Lue ehdot täältä.
Toimitustavat ja -aika
Digituotteet (verkkokurssit tai verkkoluennot) toimitetaan antamaasi sähköpostiosoitteeseen 12h sisällä maksamisesta tai sovitun aloitusaikataulun mukaisesti. Sähköpostiisi saapuneesta linkistä voit kirjautua kurssisivulle tai osallistua koulutukseen.
Kuluttaja-asiakkaan peruutusoikeus
Verkkokaupan kuluttaja-asiakkaalla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden peruutusoikeus (ks. rajoitukset alta). Tilauksen voi peruuttaa kirjallisella ilmoituksella sähköpostitse: sari@somelemon.fi. Liitä mukaan seuraavat tiedot:
- ostopäivämäärä
- nimi
- osoite
- puhelinnumero
- pankkitili IBAN-muodossa
Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksen vastaanottamisesta.
Kuluttajan peruutusoikeuden rajoitukset
Kuluttaja-asiakkaalla ei ole peruuttamisoikeutta, verkkoluentojen, verkkokurssien ja vastaavien palveluiden tilauksissa, jos tilatun tuotteen lähetys on käynnistynyt tai tilattu tuote on asiakkaan saatavilla ja asiakas on maksanut tilauksen hyväksyen siten peruuttamisoikeuden menettämisen.
Tilattu tuote on asiakkaan saatavilla esimerkiksi silloin, kun hän on tilausvahvistuksessa tai muutoin tilauksen jälkeen saanut digitaalisen tuotteen latauslinkin taikka linkin tai tunnukset sähköiseen palveluun.
Verkkokurssien tyytyväisyystakuu
Annan kaikille verkkokursseilleni tyytyväisyystakuun. Mikäli olet sitä mieltä, ettet ole saanut verkkokurssistani mitään hyötyä, on sinulla oikeus peruuttaa tilauksesi 14 vuorokauden kuluessa tilauksen tekemisestä seuraavasti.
Verkkokurssin tilauksen voi peruuttaa sähköpostitse: sari@somelemon.fi Liitä mukaan seuraavat tiedot:
- ostopäivämäärä
- nimi
- osoite
- puhelinnumero
- pankkitili IBAN-muodossa
- syy, miksi haluat peruuttaa kurssisi
Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksen vastaanottamisesta.
Verkkokurssien osallistumisoikeus
Verkkokurssini ovat tarkoitettu vain yhden henkilön käytettäväksi markkinoinnin kehittämiseen eikä niiden menetelmiä tai rakennetta saa käyttää muuhun. Jos haluat ostaa kurssejani ja opetat, koulutat tai valmennat omille asiakkaillesi bloggaamisesta, sisällöntuottamisesta tai sisältö- ja/tai digimarkkinoinnista ota yhteys sari@somelemon.fi ennen kurssille ilmoittautumista.
Siinä tapauksessa, ettei yllämainituista asioista ei ole sovittu ennen kurssille ilmoittautumista, veloitamme sinulta lisähinnan, 990 €.
Vahingonkorvausvastuu
Somelemon ei missään tilanteessa vastaa yrityksesi nimissä tekemistäsi päätöksistä johtuvista välillistä tai välittömistä tuloksista tai palvelujen, tuotteiden tai materiaalien pohjalta tehtyjen henkilökohtaisten päätösten seuraamuksista tai näiden päätösten aiheuttamista tuloksista.
Käytät saamiasi ilmaisia ja maksullisia kursseja ja materiaaleja omien päätöstesi mukaan ja vastuussa niistä tuloksista joita saat.
Digituotteet ovat saatavilla sellaisenaan kuin ne ovat. Somelemon varaa oikeuden milloin tahansa muuttaa, vaihtaa, lisätä tai poistaa tuotteita, palveluita ja materiaaleja sivustoilla.
Käyttö- ja toimitusehtojen muuttaminen
Somelemon varaa itselleen oikeuden muuttaa, lisätä tai poistaa tietoja näistä käyttöehdoista oman harkintansa ja lainmuutosten johdosta.
Ongelmatilanteet
Mikäli tuote ei saavu odotetusti sähköpostiisi tai sinulle on toimitettu väärä tuote, tulee sinun ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen sari@somelemon.fi Virheilmoitukset käsitellään arkipäivisin.
Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä mahdollisimman pian.
Jos olet kuluttaja-asiakas, voit olla yhteydessä kuluttajaneuvontaan mikäli reklamaatiotilanteessa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi.
Jos sopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla ratkaistaan erimielisyydet lopullisesti Itä-Uudenmaan käräjäoikeudessa.